Wednesday, July 22, 2009

Perbezaan...

tajuk pendek je kali ni..hahahaha

sebelum aku nak postkan mende nih,aku da bincang ngan kawan aku masa dalam kelas tu.kot2 la ada tersalah cakap ke..huhuhu

post kali ini di ilhamkan dalam kelas semasa kelas terakhir aku untuk malam tadi..
kelas direct dari kul 8.30 pagi sampai malam kot!rest tengah ari je sket!huhuhu..

masa tu da masa kecederaan la bagi student ni..30minit sebelum tamat kelas.hahaha..
student mula da gelabah nak bungkus..maklumla...kelas terakhir..
dalam pemerhatian aku la masa tu..aku pun terpikir..perbezaan...mungkin akan menimbulkan rasa tak puas ati bagi sesetengah pihak kot..tp aku rasa..let us take it as a fun..

perbezaan mat "pit" dan student...hihihihi
  1. Mayb yang paling ketara...mata mat pit layu@stim sebab tengah high..tp student mata stim sebab study sampai malam..tu pun kalau ada yang stadi la..yang men game lagi ramai kott.....
  2. cara jalan mat pit yang penuh dengan "stail" dan seni disebabkan tengah high..student lak,sampai ada yang jenis head banger..ke hape ntah..yang jenis hantuk kepala tu..hahahaha..sebabnyer..tak tahan banyak ngat belajo dalam sehari..huhuhu
  3. perbelanjaan duit:..mat pit wat beli "barang"..student pun wat beli buku..(kalau perabih dijalan yang benar tu alhamdulillah..tp aku tgk macam ramai je perabih sbb tuko henfon la,tuko grafik kad la,hape la...hiihihi)
  4. mat pit mundar-mandir sbb takde kije nak buat..yela..makan pun diorang makan je pape..huhuhu..student lak mundar-mandir gak..tapi sbb duk cari lekcerer yang sentiasa sibuk mengajar..(kalau yang jenis cari lekcerer tu ok la..tp aku tgk macam ramai je mundar-mandir duk tunggu awek's atau nak tekel awek'sss...)hahahhaha
  5. mat pit paw duit dari mak bapak nak beli "barang"..student "paw" duit mak bapak nak beli barang "keperluan" yang sentiasa tak peernah cukup..sampai pening mak bapak:-P
wah...dah 5 perbezaan kot!huhuhu
banyak lagi aku rasa yang takde dalam senarai ni..korang leh pikir sendiri..
nanti aku letak semua..orang ada salah faham lak..hihihi

biarlah kite dipuji disebabkan ilmu yang kita ada dari kita dipuji dari "kebendaan" yang kite ada..

"tuhan takkan ubah nasib sesuatu umat sehingga dia sendiri yang berusaha"...


6 comments:

  1. nak post entri pun kene bincang ngan kawan kew?

    hahahaha.

    pelik sungguh!

    to me, i guess u shud write whatever things that across in ur mind.

    selagi entri tu tak mengganggu gugat pihak2 tertentu.

    *peace*

    ReplyDelete
  2. hahaha..(luaghing without hesitation)

    galaticos:-kalu terasa tu,wak2 lek doh r.open:-P

    nuyuljana:-ntah la.mayb certain people cant accept what others write.tp yang pelik..cane diorang leh terjumpa blog yang tak seberapa n they claim i juz wanna get some cheap publisiti..hahahaha

    ReplyDelete
  3. hurm, bese la tuh.

    kita tak boleh nak puaskan hati semua orang.

    bout the people who can't accept what u write, just shut the hell up. they are just jealous coz they aren't u!

    i bet mesti ada someone yang sedang provoke u. shud be ur rival i guess.

    paling i xsuka, anonymous. to me, they are coward! nak 'sound' tp xbgtaw nama. klu ada link bole la gak i tgk sebagus mana penulisannya.

    sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  4. hoh?terase?aku xphm?
    aku skdar bace jer...pas2 komen bgus2 jer...
    hahhaha..
    xdop terase pon...

    ReplyDelete
  5. meh kiter g masjed kistel same..meh..meh....

    ReplyDelete