Tuesday, July 14, 2009

maaf di pohon...

hari ini 14JULY2009,saya khairiyusof ingin meminta maaf kepada ahli2 group HELL's ENGINE..
terutama sekali kepada longgeng,Anonymous dan beberapa Anonymous lagi..

post saya pada 17JUNE dahulu bukan untuk merendahkan korang..tp untuk menyatakan betapa saya ini tak setaraf ngan korang yang hebat2..

seperti satu mechi da tau..hells engine sume dak dekan2 dan prestasi semua lebih dari 3.5..
so saya minta maaf kalau ada yang tersalah atau terkasar bahasa..
saya sudah delete post tersebut..

saya minta maaf sekali lagi..

diharap dengan anugerah yang tuhan beri pada saudara2 dapat dimanfaatkan kepada semua pelajar2 lain juga..

im just a boy who dream to be an engineer...

4 comments:

  1. 'im just a boy who dream to be an engineer... 'u did well,sincere =)

    ReplyDelete
  2. Kebetulan, saya baru tulis sedikit kisah secara sinis dalam HE yahoogroup pasal anggan-anggan (dreams), bertapa perlunye kita dreams on....
    Teruskan semogga dgn anggan-anggan dan usaha..
    you will acheive your dream to be an engineer.
    Cuma bezanye, please be a true engineer.
    Teruskan juga berkarya dgn blog anda.
    Taniah.

    PnG
    yen

    ReplyDelete
  3. Setinggi mana ilmu,jika tidak disampaikan, ianya tetap menjadi kayu yang reput,berkulat, dan di makan anai2..

    mana golongan kamu yang dibanggakan dulu jika tidak dapat membantu bangsa sendiri, agama sendiri..

    kami mengangkat hormat, kami disua penumbuk,
    kami memberi penghargaan, kami mendapat cacian..

    ReplyDelete