Wednesday, September 16, 2009

aku dan dirinya...

da tak betul aku ni agaknya..hahahaha

ada kawan kata kat aku,aku ni cepat tuko awek..

tp aku kata balik kat dia..aku nak mencari keserasian..
tak guna setia kalau diri sendiri terluka..

tp dia kata,sampai biler nak mencari??
kenapa tak memahami??

entahlah..mungkin betul,mungkin tidak..
aku pown tak pasti pe dalam ati ku ini..

tp baru2 ni aku rapat ngan seseorang..
aku ada berjanji pada diri supaya da tak kapel sebelum kawen..

aku harap janji tu dapat aku tepati pada diri ni..
i wanna feel love after married:-P

8 comments:

  1. marilah kita berchenta selepas kwen...
    bOoOOoOtaik.......
    pembuli...
    aku nk sule ko.....

    ReplyDelete
  2. i plak smell kentot in here
    huhuuuuh

    tO tuan punyer blog,
    sempena dihari yg mulia nie.
    aku nk mintak maaf if aku de wt silap kt ko.
    aku slalU kutok ko.
    aku halalkn ko slalu rompak keBoN Aku
    huk3
    samat ari raye maaf zahir baten ekh kery...
    soory 4 everything

    ReplyDelete
  3. ooo..nie kheje ko ye..?
    berchenta xabis2..
    hampa chik kalau die taw ngko mcm nie..
    frust smpai snggup bunuh diri ah..
    haha!!!

    ReplyDelete
  4. so pe y d jnjikn jd kenyataan ke?feel luv after married...sound likes gud...so berjaya x?tp nmpk skrg cm dh d lamun cinte je...sape lor y malang or bertuah tu...jgn lak simpn stategi utk men2 kn..y ke brp tu?hahhahahhahaha

    ReplyDelete
  5. hahaha!!yg kbrpa tuan bdn je tahu.tp aku nk igtkn r keri,bape org da gal ko menkn..hati2 weh..jgn smpai mkn dri sniri..aku dgr byk gak gal ko pnh 'try'..br ni xtau r.dpn mak bapak pnye r bek,mcm ank ustz aku tgk!blkg?????mcm sial kn!ade corg gal ngadu kt aku dowh psl ko,wak malu lol!bengang je aku dgr cter ko nie..

    ReplyDelete
  6. aku de dgr psl ko jgk..
    cool da r..nma pn LELAKI,
    ko xpndai cover r keri..kn da kantoi!ko jwbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb......................................

    ReplyDelete
  7. nuyul:-hahaha
    galaticos:-sama r cam ko..konon xkapel.last2 kapel gak.hahaha
    khubaib:-cik da 2kali cObaan bunuh diri..sebab ko tinggalkan dia di saat dia perlukan ko.hahahaha:'D
    to miss anonymous:-rasa cam knal.xpe.slagi leh kutuk,korang leh kutuk.aku mmg wat silap.aku ngaku.:-)

    ReplyDelete