Monday, June 29, 2009

baru aku perasan

jam tunjuk kul 5.37pm masa aku jeling kat dinding laptop aku..
baru aku perasan asar da masuk..

ish..terlalu asyik men tenet sampai tak ingat waktu..kih3:-P

bila dikira balik..terlalu banyak benda yang aku tak perasan.antaranya:-
  1. gambo aku dalam fs,fs atau tagged da lama tak tukar
  2. da xpost pape gambo dalam aku punyer blog
  3. xde gambo awek aku pun dalam fs,fb atau tagged
huh..mayb aku da xde perasaan kot.bosan,tapi bnyak kije skang.macam mana tu??aku pun xtau nak jelaskan..

aku pun baru perasan..aku tak layan gf aku macam gf kot.ntah la..knape aku jadi macam ni??aku xtau!

rasa macam kosong je jiwa nih..baca blog jiwa celaru hasil pautan dari blog nuyul pun,still tak ok gak.aduyai!..
payah ni..orang len da nak abis blajo,aku still ada 1tahun+6bulan...

malasnya laa....huh(-_-)

dibawah ni aku letakkan gambo jugak la..
kalau korang komen dalam post ni kenapa aku letak gambo ni..
jawapan aku mudah=AKU TAK TAHU!


SEKIAN..wasaalam

3 comments:

  1. berdoalah.

    moga diberi ketenangan jiwa.

    solat istikharah.

    moga memberi petunjuk ke jalan-Nya.

    :)

    ReplyDelete
  2. nuyul:-..im trying..

    galaticos:-awek aku baik kat aku..hm..ntahla

    ReplyDelete