Tuesday, June 23, 2009

erti kejujuran kot..(episod 1)

arini dalam sejarah...

aku rasa macam...haish..xtau nak rasa la..lagipun mana aleh rasa2 dalam blog ni kan?hahahaha

tadi aku jaga kat kaunter gents(laki2 dalam bahasa melayu)..mula2 sume nampak macam berjalan lancar.
semangat lebih sket tadi..lap2 kainter n barang kat kaunter tadi.skali ngan tiang kat kunter aku lap.kilat kotttt...hahahaha

aku rasa puas bile sume bersih..ikut sikap mak aku..suke bersih.lalalala

macam bese la..kastemer datang..campak kad,campak duit,marah2 sket..tu sume da bese.tu belum masuk yang merapu tahap ikan kerapu lagi tu..huh
(susah benor nak dapat RM4.50 sejam)haish..(-_0)

tp there is one situition dat mayb i'll keep in my mind for the rest of my life kot..and mayb i'll keep "it" for the rest of my life..hahahaha

musti korang tpk..pe "it" tu kan??;-)

buat masa skang..da lewat malam ni..mak story moly pun xbest..so..sambung part 2..okek?baru saspen sket..hahaha

4 comments:

  1. adeh..
    xde suspen pun..
    dah la aku dok paham pe tue kainter..pas2 'nak' pn dah jd 'mak'..
    nie msti pelajar uitm nih..
    sb uitm xde ajar BM.. haha...

    ReplyDelete
  2. dear, komen atas ni kutuk uitm!

    u marah x?

    hahaha.

    ReplyDelete
  3. pergh..sungguh berani kenyataan bart persie..
    ni musti da lama xmakan penumbuk kat rusuk nih..hahahaha
    weh..aku nak taip laju2 la.da ngantok.tu pun nasib bek sempat wat sambungan..kih3..

    papehal..pandai2 korang la fhm.UiTM dihatiku!!:-P

    ReplyDelete
  4. aah,nk cri kamus gak pe maksud 'kunter'..kot2 ade species 'UNTA' baru..ekeke~

    PEACE! ;p

    ReplyDelete